dinsdag 12 november 2013

My top 10 fall nailpolishes 2013

Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om mijn favoriete nagellakjes voor de herfst (en ook wel een beetje voor de winter) te laten zien aan jullie.
Ik heb vrij veel nagellak dus het was wel best moeilijk om me te beperken tot 10, maar zoals jullie kunnen zien is het me toch gelukt ;)! Ik heb gekozen voor een 5-tal vrij donkere kleuren en dan voor 5 iets lichtere tinten. Ze zijn ook uit verschillende prijscategorieën en van verscheidene merken.



De eerste 5 zijn v.l.n.r.: Revlon  570 Vixen - OPI Lincoln Park At Midnight - Revlon 799 Plum Night - Essence 78 Blue Addicted - OPI My Pimped Out Wonderland (LE)
Hieronder kan je ook de swatches zien (uiteraard van de kleuren van rechts naar links). De swatches zijn van telkens 1 coat en ik heb geen topcoat gebruikt zodat jullie de finish ervan beter kunnen zien. 


Dit zijn dus vrij donkere kleuren die wel passen bij het herfstgevoel. Ze gaan van donker paars (OPI Lincoln Park At Midnight en Revlon Plum Night) naar heel donker rood (Revlon Vixen) terug naar een speciale topcoat (Essence) en om af te sluiten een klassiek zwart dat bij elk seizoen wel past (OPI My Pimped Out Wonderland).
Zowel de nagellak van Essence als van de zwarte OPI zijn limited edition maar een klassiek zwart is wel in elk merk en prijsklasse te vinden. De lak van Essence kan je soms nog terugvinden in de kortingsbakken maar ook Deborah Lippman heeft een heel gelijkaardig lakje genaamd Across The Universe. 


De volgende 5 lakjes zijn iets klassieker maar daarom zeker niet minder mooi ^^ ! 
v.l.n.r.: Revlon 013 Sheer Innocence - Ciaté Cookies & Cream - Essie Miss Fancy Pants (LE)- H&M Cherry (LE) - Essie Leading Lady (LE)




Sheer Innocence van Revlon is een perfect manicure lakje waarbij dat Ciaté het effect van manniquin handen creert. Essie scoort vooral met hun LE lakje van vorig jaar nl. Miss Fancy Pants (dupe is Nails Inc. Porchester Square). Een donkerrood lakje mag niet ontbreken en ik was echt verbaasd van de goede kwaliteit van Cherry uit H&M ! Als laatste echt een feestlakje voor mij nl. Leading Lady van Essie, een rode lak met rode glitters. Deze is een limited edition maar dit jaar brengt Essie terug een lakje uit die er verdacht veel op lijkt nl. Toggle to the top.
De Revlon lakjes vond ik allemaal bij Big Bazar. (in een volgend artikel meer over deze winkel !)



Wat is jullie favoriete herfst lakje? Wat staat nog op je wishlist?




Deze producten zijn allemaal uit mijn eigen collectie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten