dinsdag 19 november 2013

Tip: The Body Shop op Groupon

De feestdagen komen eraan voor iedereen en allerhande winkels komen terug uit met de meest mooie kerstverpakkingen en collecties. Natuurlijk is de kerstperiode voor iedereen ook een vrij dure periode en toen ik deze aanbieding toevallig tegenkwam moest ik die wel delen met jullie :).

Op de website groupon.be kan je namelijk een waardebon van The Body Shop kopen voor 12,50 euro en die heeft dan de waarde van 25 euro !
De website bevat natuurlijk meerdere acties van o.a. restaurants, wellnessarangementen en zelfs reizen maar nu ook eens iets voor een echte beautylover ^^


De link hier :)

Ik deel dit nu mee omdat de deals altijd maar een aantal dagen geldig zijn en je moet er dus snel bij zijn. Deze bon kan je wel niet echt als kerstcadeautje geven want je moet de bon verbruiken tot 20 december (kleine lettertjes mensen !) maar hij is wel geldig in alle TBS-filialen.

Ik heb zelf altijd al goede ervaringen met Groupon gehad en heb er ook al meerdere keren gebruik van gemaakt en deals zoals deze maken me dan ook heel blij ^^. The Body Shop is een van mijn favoriete winkels op gebied van huidverzorging en ik ben dan ook gek op hun bodybutters, bodylotions, scrubs en showergels ! Verder hebben ze ook nog een heel assortiment aan makeup, skincare en parfum.




Hebben jullie al ervaring met Groupon? Wat staat op jou lijstje bij The Body Shop?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten