woensdag 4 december 2013

Top 10 Christmas Glitter polish


De feestdagen staan voor de deur en ik kan maar aan 1 ding denken: Glitter ! Glitter everywhere ^^ Zowel in de kerstboom, als cadeauverpakking, maar ook in je make-up en nagels kan je bij mij deze maand veel glitter terugvinden !

Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om mijn top 10 glitternagellak te tonen zodat jullie allemaal glittered-up kunnen zijn voor Kerst & Nieuwjaar.




Believe me als ik jullie zeg dat het niet makkelijk was voor mijn om een top 10 te kiezen maar het is uiteindelijk toch gelukt ^^. Je zult vooral veel rode tinten terugzien want die staan bij mij wel vrij centraal met de kerstperiode. Enjoy! Ik draag telkens 2 lagen zonder topcoat. Sorry voor de soms wazige foto's maar het is niet makkelijk om de glitter deftig op camera te zetten.

Catrice - Lovely Sinner
Als eerste heb ik gekozen voor een vrij toned-down versie van de glitternagellak. Deze Limited Edition (sorry guys!) van Catrice is ondertussen al een jaar of 2 oud maar daarom niet minder mooi. Gewoon een rode nagellak met een subtiel rood glittertje. Bijna elk merk brengt een gelijkaardig lakje uit dus voor de meiden onder ons die het liever wat minder opvallend aanpakken is dit een topper :).




Essie - Leading Lady
De tweede is een meer donkere glittervariant. Ik heb het over de Limited Edition (nogmaals sorry!) van de wintercollectie van vorig jaar. Ik heb deze nagellak in de miniversie, isn't it cute? Deze nagellak is wel nog gesignaleerd in Big Bazar en verder brengt Essie dit jaar een nagellak uit die verdacht veel lijkt op deze nl. Toggle to the top.



Rimmel - Ruby Crush
Dit is een echte lak die bomvol rode en zilvere glitter zit. Vorig jaar was deze lak erg populair maar ik heb hem al een aantal keer terug zien verschijnen en is ook nog steeds te koop. Hoewel de nieuwe Stardust-nagellak ook leuk lijkt verkies ik toch deze beauty. Looking like a discoball ^^



China Glaze - Mrs.Claus
Een klassieker met de feestdagen is deze van China Glaze. Deze heeft heel wat meer fijne rode en zilvere glitter dan die van Rimmel en bevat zelfs wat roze glitter.


Barry M - Pink Sapphire Glitter
Het liefst gebruik ik deze lak bovenop een andere lak. Deze heeft niet alleen glitter maar ook allerlei andere fijne deeltjes in de lak zitten. Wanneer komt Barry M nu eens naar België ?!



NYC - Big City Dazzle

Deze is echt een budgettopper vol met hele fijne glitterpartikels in zowel blauw, goud, rood en paars. Gewoon op zichzelf komt deze nagellak niet echt tot zijn recht maar bovenop een andere nagellak vind ik deze heel leuk.



Essence - Circus Confetti

Een echte hype was deze Circus Confetti van Essence en nog steeds heel feestelijk. Andere merken die deze maken zijn o.a. OPI Rainbow Connection & China Glaze Pizzazz. Love voor deze glitterkots!

OPI - Teenage Dream

Onderdeel van de Katy Perry collectie deze Teenage Dream, hoewel deze een LE is kan je hem nog vrij gemakkelijk vinden in winkels en op internet. De blauwe versie (Last Friday Night) is ook een mooie maar deze Teenage Dream lakt toch net iets meer dekkend en vlotter. Voor een meisje die echt van roze glitter houd ^^.

Barry M - Amethyst Glitter
Ik kan niet ophouden over mijn liefde voor Barry M lakjes en de glitter in deze heeft heel wat blauwe glitter in zich wat hem speciaal maakt.


Revlon - Stunning

Als laatste heb ik gekozen voor een glitter die op gelijk welk moment past en zeker stunning is. Deze nagellak heeft ook verschillende formaten van glitter in zich.




Q: Wat is jou favoriete glitternagellak? Ben je een glitter-drager met de feestdagen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten